July 18, 2011

While counting down to the big day...(III)

As I'm entering the 38th week..all I can think about is LABOR, BABY and WORK-LEAVE..haha. Saya dah tak sabar-sabar nak duduk rumah jadi ibu sepenuh masa dan menikmati cuti 90 hari yang kerajaan bagi. Dan disaat-saat due date makin dekat ni, keinginan untuk ber'jalan-jalan' sangat membuak-buak walaupun sebenarnya seksa jugak nak usung perut dan bontot yang besar tu.

I owed a million thanx to super sweet NazaNurSaad and my beloved Mr Hasnul sebab sudi melayan keinginan saya keluar jalan-jalan sambil shoot perut.hehehehe..









.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Though my arse is almost twice his size, I love this pic so much..He, holding my hand as I am struggling to walk with my all-aching-extra-sized body. 





p/s : pictures shot by NazaNurSaad (she did a great work huh?), and edited ringan-ringan by me. =)

2 comments:

nicko said...

hahaha...cantik...sgt besar perot kamu...

useryna said...

hehe..aunty nicky..bulan puasa nanti balik tau, boleh lawat baby ngan mommy..insyallah msa tu baby dah kuar..=)