Nobody enjoys having arguments or quarrels with their loved ones. Me too! Each time we had a quarrel, mula lah nak berdrama rasa macam nak kemas-kemas baju, dukung anak sambil nangis followed by hantar-I-balik-rumah-mak-I-sekarang-jugak scene.haha. *dah duduk dengan mama, nak hantar mana lagi?hehe*
Dua-dua keras kepala, dua-dua cepat panas. Tapiiiii...cepat jugak sejuknya. Lepas dah puas luah apa tak puas hati, debat mengalahkan Parlimen, masing-masing cooled down, minta maaf, then baik balik. Bila dah baik, dia akan ada satu 'rasa' lain. Selalu jadi macam tu.~
Ada satu hari tu, day after our fight ('fight' macam lawan-lawan kungfu je bunyinya..haha) we went to this one stall dekat rumah dia. Aniq Qayyim kena tinggal dengan Tok Mama dia kat rumah. I waited in the car while he bought roti canai for breakfast. Masa dia melintas depan kereta dengan muka selebet tak mandi, rambut beralun-alun ditiup angin pagi..suddenly I have this one weird feeling. Emm..It's undescribable feeling, but I believed, it's LOVE!. Yes..I fell in love, again..haha. Masa nampak dia melintas tu..terasa sayu je, terkenang balik, for about a decade, I've loved this man. And Istill always have the same feeling towards him (despite the fact that baru je lepas bergaduh sehari sebelumnya).... ~
I smiled to myself... Then when he got into the car, he asked "Kenapa senyum sorang-sorang?".. I didn't answer him, but I kept smiling. Kebetulan masa tu saya tengah peluk tubuh. Without any idea of what I've been thinking at that specific moment, he simply made a conclusion. "Oh, sejuk eh? Abang tutup aircond ni ye...". He pushed the AC button off, and drove back home..
*Sampai hari ni, dia tak tahu apa saya rasa masa senyum tu... =)*
Thank God I have him. Thank God that muka selebet tak mandi, still can make my heart beat faster than usual. haha.
p/s: Hi, Abang.. you know I love you. Those stupid 'fights' only makeme us a stronger, mature person. It's the spices that seasons our marriage and make it even more 'delicious'.. Jom gaduh lagi..hahaha.
p/s/s : geli tekak tak baca? weeeeeeeeeeeeeeeeee..
Dua-dua keras kepala, dua-dua cepat panas. Tapiiiii...cepat jugak sejuknya. Lepas dah puas luah apa tak puas hati, debat mengalahkan Parlimen, masing-masing cooled down, minta maaf, then baik balik. Bila dah baik, dia akan ada satu 'rasa' lain. Selalu jadi macam tu.~
Ada satu hari tu, day after our fight ('fight' macam lawan-lawan kungfu je bunyinya..haha) we went to this one stall dekat rumah dia. Aniq Qayyim kena tinggal dengan Tok Mama dia kat rumah. I waited in the car while he bought roti canai for breakfast. Masa dia melintas depan kereta dengan muka selebet tak mandi, rambut beralun-alun ditiup angin pagi..suddenly I have this one weird feeling. Emm..It's undescribable feeling, but I believed, it's LOVE!. Yes..I fell in love, again..haha. Masa nampak dia melintas tu..terasa sayu je, terkenang balik, for about a decade, I've loved this man. And I
I smiled to myself... Then when he got into the car, he asked "Kenapa senyum sorang-sorang?".. I didn't answer him, but I kept smiling. Kebetulan masa tu saya tengah peluk tubuh. Without any idea of what I've been thinking at that specific moment, he simply made a conclusion. "Oh, sejuk eh? Abang tutup aircond ni ye...". He pushed the AC button off, and drove back home..
*Sampai hari ni, dia tak tahu apa saya rasa masa senyum tu... =)*
Thank God I have him. Thank God that muka selebet tak mandi, still can make my heart beat faster than usual. haha.
p/s: Hi, Abang.. you know I love you. Those stupid 'fights' only make
p/s/s : geli tekak tak baca? weeeeeeeeeeeeeeeeee..
No comments:
Post a Comment